بهداشتی

چرا باید از شامپو بدن استفاده کنیم؟

شامپو بدن، جایگزینی موثر و مناسب برای صابون‌های قدیمی هستند. شامپو بدن درماکلین، تمام ویژگی های یک شوینده مناسب برای بدن را دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به تمیزکنندگی مناسب، عطر خوش و ماندگار و نرم کنندگی پوست اشاره کرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که مشترک بودن صابون حمام برایتان آزاردهنده است؛ استفاده از شامپو بدن را به شما توصیه می کنیم. مصرف شامپو بدن بسیار بهداشتی تر از صابون است؛ چرا که در ارتباط با پوست، لیف و… قرار نمی گیرد و آلودگی های محیطی را هم به خود جذب نمی کند.

شامپو بدن انتخابی ایده آل برای استفاده در سفر است؛ چرا که حمل آن بسیار آسان و بدون دردسر است. شامپو بدن برندهای مختلف؛ در انواع کرمی، ژلی و… تولید می شود.

اما چگونه باید از شامپو بدن استفاده کرد؟

مرحله اول

پوست بدن را زیر دوش و یا در وان مرطوب کنید.

مرحله دوم

به اندازه یک قاشق غذاخوری از شامپو بدن را روی لیف و یا اسفنج حمامتان بریزید. لیف را برای ایجاد کف کمی خیس کنید.

مرحله سوم

لیف مرطوب را به بدنتان بمالید. از حرکات دایره‌وار و ملایم استفاده کنید. مطمئن شوید تمام بدن  را با کف تمیز کرده اید. از صورت و گردنتان شروع کنید، اما از شستن دور چشم‌هایتان بپرهیزید. سپس از گردن به طرف پایین بروید. کثیف‌ترین قسمت‌ها را برای آخر کار بگذارید.

مرحله چهارم

لیف را دوباره خیس کنید و در صورت نیاز شامپو بدن بیشتری به آن بزنید. به یاد داشته باشید تاثیر شامپو بدن هنگامی که کف کرده باشد خیلی بیشتر است.

مرحله پنجم

بدنتان را با آب گرم بشویید. سپس برای بسته شدن منافذ پوستتان بدنتان را با آب سرد آبکشی کنید.

مرحله ششم

اگر از خشکی پوست رنج می‌برید، تا سه دقیقه بعد از تمام شدن حمامتان، بدنتان را با یک لوسیون مخصوص مرطوب کنید. البته استفاده از شامپو بدن درماکلین می تواند تا حد بسیار زیادی به رفع خشکی پوست بدن کمک کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *